宅男殺手Theresa(傅穎)除了冧電車男有一手外,就連富貴公子林孝賢、台灣偶像敖犬都曾經中招,最新戰績,是搞掂擁有四十二吋巨乳壯男羅仲謙,兩人秘密拍拖三個月。
上星期三(七月十四日),本刊撞破兩人相約西貢出海,出到大海,Theresa同羅仲謙完全解除防範,更完全懶理同行、用以做擋箭牌的電燈膽,兩人毫不避忌鴛鴦戲水攬到實,又箍又抱,親熱度爆燈,就算浸在水中,都未能降溫。

攬住落水
Theresa同羅仲謙一行八人上遊艇出海,當日表面目的是為Theresa好友梁雨恩慶祝生日,但實際是爭取拍拖時間。
上到船,初時Theresa同羅仲謙都刻意保持距離,Theresa忙住陪梁雨恩傾偈切生日蛋糕,就算在船頂玩排球時,她與羅仲謙都沒有太多一齊,直到落水,本身做過救生員的羅仲謙,一馬當先挺四十二吋巨乳插水。
唔識游水的Theresa最後要羅仲謙陪住,先肯落水,其間二人已拖晒手,表現得十分親暱,落到水,羅仲謙用他粗壯的手臂攬住Theresa,任由她當自己是人肉水泡。一經埋身,兩人終於忍唔住,唔再避忌。

纏綿暢泳
有羅仲謙攬住,Theresa早將老死梁雨恩忘記得一乾二淨,兩人仲愈浮愈遠,又不時頭貼頭,越攬越埋,其間,Theresa用手箍實羅仲謙條頸,旁若無人,完全是熱戀中情侶行為。
二人水中獨處一輪後,Theresa同羅仲謙終於歸隊,會合其他人玩香蕉船,同大家玩完一轉後,羅仲謙又要求同Theresa兩人再玩一次,一眾電燈膽識做無阻頭阻勢,一坐上香蕉船,二人胸黐背,羅仲謙從後壓住Theresa外,他的手更放在Theresa大髀上,之後仲玩到「反蕉」,羅仲謙馬上英雄救美,將Theresa抱番上船。
全程羅仲謙對Theresa都特別照顧,玩完香蕉船後,羅仲謙親自幫對方剝衫(救生衣),而Theresa亦毫不避忌,當住對方面前抽bra,之後兩人又一齊在船尾一邊沖身,一邊打情罵俏,Theresa更忍唔住,冧到出手摸羅仲謙塊面。
暢遊五個鐘,大隊一齊返回西貢碼頭,一上岸,Theresa與羅仲謙又打回原形,即時戒備扮唔熟,並分頭離開。

拍拖三個月
隔一日(十六日),Theresa同羅仲謙又再單獨約會,下午五點半,二人雙雙離開九龍灣公司搭的士到黃埔Pokka Cafe撐枱腳,他們選擇坐在餐廳最角落位置,只是男方經常含情脈脈望住Theresa,又將食物溝亂食,不分你我。
據了解,Theresa同羅仲謙已經拍拖三個月。「年頭阿Th(Theresa)發現咗敖犬喺台灣溝咗另外一個台灣model,嗰排佢好唔開心,咁啱佢簽咗星皓識咗同公司嘅謙仔,兩個人經常俾公司安排一齊做嘢,謙仔對阿Th可以話係一見鍾情,但最初阿Th都冇乜反應,因為佢向來都鍾意啲大過佢嘅男仔,謙仔得廿五歲,細過佢一年,所以唔係咁接受到;但係謙仔無放棄,經常氹阿Th開心,又成日借頭借路去探班,之後阿Th覺得謙仔其實好細心又有風度,終於都接受咗,喺五月嘅時候正式一齊。」據他們身邊人說。

自薦情侶檔
雖然拍緊拖,但為怕公司反對,於是他們分別向公司提議以情侶檔姿態接工作,一來可以搵錢,二來又可以有更多攞正牌見面機會,三來萬一公司發覺反對,都可以死撐話因為工作需要。
近月來,亦有人不時目擊羅仲謙在Theresa的寓所藍灣半島出沒,但為了避開耳目,他多數在屋苑側門出入,務求低調戀情。

密密食
出道八年,Theresa與不少男、女星傳出緋聞,最令人印象深刻的,莫過於與何韻詩的斷背情。

何韻詩
○二年仍是Cookies成員的Theresa,因與何韻詩同屬一間唱片公司,有指Theresa介入何與容祖兒的友好關係,更有傳她搬入何的大坑道寓所同居。

方力申
○五年加盟正東的Theresa與小方合唱《自欺欺人》撻着,當時小方正處於阿嬌與Stephy的三角關係中,傳聞小方曾說:「好多人話Theresa難追,所以追佢有挑戰性。」

富家子
○六年經「舊相好」小方介紹下,Theresa與任職跨國企業人力資源顧問的蘇頌智(Neal)拍拖,蘇父搞航運生意及貿易公司,屬大富之家,後來男方父母及唱片公司反對,二人甩拖。

林孝賢
○八年與林建岳兒子林孝賢在蘭桂坊食意大利菜,再由男方駕車送她返回西環寓所,傳聞被林公子力追。

敖犬
同年Theresa被公司冷待,到台灣與「棒棒堂」成員敖犬拍電影《熱血同盟》撻着,二人更把台灣遊的照片放上blog晒幸福。

鄭中基
去年Theresa推出新書,書中提及她在圈中遇過愛情騙子,雖沒有開名指是太子爺鄭中基,但因二人早年曾合作電影《三分鐘先生》及《黑拳》,矛頭指向鄭,後來有傳太子基下令因此雪藏玩謝Theresa。

童顏巨乳
廿五歲的羅仲謙,○一年在大埔官中中五畢業後,報讀拯溺課程,在屋苑會所泳池做救生員,其間曾報考消防員,最後被星皓電影公司發掘簽約投身演藝界。○八年在青春劇《盛裝舞步愛作戰》小試牛刀,直至近年的《尖子攻略》、《古靈精探B》及《搜下留情》推出後,大隻仔形象入屋。一臉孩子氣的他擁有四十二胸肌,被冠以「童顏巨乳」稱號,愈操愈大胸的他,經常在幕前大晒健碩身形。

海上斷正
不少名人、藝人為避開傳媒耳目,都選擇出海遊船河,但其實在船上並非想像中安全,加上透明度極高,近年亦有不少情侶失手被斷正。

小小超
02年李澤楷自從與盈科之花Karen Lam分手後,有傳他交上新女友,更被發現與一名女伴Susanna登上價值3,000萬的遊艇出海,二人在船艙內更傾偈相當投契。

Baby
08年Angelababy與同公司一班model出海,其實男友William鬼祟坐另一艘遊艇會合,二人更在船上拖手攬頸,表現親密。

薛二少
上月Neway二少薛嘉麟被拍到背住女友諸葛梓岐出席船P,二少玩得盡興,更被其中一名女伴攬到實,事後諸葛梓岐力撐,指該女是朋友的女友,大家相識。


14/7 射埋身
Theresa同羅仲謙一齊沖身,他們被花灑射埋身,表現得十分興奮,Theresa更伸手摸羅仲謙塊面。


今次船河目的表面上是Theresa替梁雨恩慶祝生日。


揞胸
擁有四十二吋巨乳的羅仲謙,一上船就急不及待除衫騷胸,但見巨乳被人望到實,怕醜要用手揞住。


拖手
唔識游水的Theresa要羅仲謙傍住先敢落水。


兩人在水中攬到實。


高潮樣
曾自爆睇鹹片學放電的Theresa,在水中電到羅仲謙冧晒,不經意流露高潮樣。


剝衫
羅仲謙非常細心主動幫Theresa剝救生衣。


扯bra
在男友面前扯bra,Theresa毫不尷尬。


摸大髀
玩香蕉船時,兩人有更親密動作,男上女下,從後進攻同輕撫大髀,全部有齊。


見Theresa跌落水,羅仲謙緊張地將她拉番上船。


Theresa試玩Wakeboard,不過起唔到水,撻在水上,羅仲謙即英雄救美。

身見罅
雖然Theresa比羅仲謙細十吋(上圍32B),但低身時一樣有料到。


16/7 密會
兩人相約撐枱腳,其間不時哄埋密斟談情。

離開時他們刻意一先一後,保持距離。

他們不時在微博中打情罵俏。

在Theresa的新書中,她畫了一幅大隻佬圖片,更寫了「常幻想着你胸前兩塊肌肉……很想一口咬下去。」擺明講緊羅仲謙。(《忽然1周》圖片)

Theresa在寫真中有谷胸上陣,據知玩開健身的羅仲謙有教她谷胸大法,多食蛋白同狂做sit up。

在《搜下留情》中騷肌後,火速走紅。

05年簽星皓後,與劉心悠拍電影《阿嫂》。

他們不時在微博中打情罵俏。

在Theresa的新書中,她畫了一幅大隻佬圖片,更寫了「常幻想着你胸前兩塊肌肉……很想一口咬下去。」擺明講緊羅仲謙。(《忽然1周》圖片)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()