黃榕昨日於中環為郭力行新唱片拍攝封面照,卻遲到半小時,黃榕踢爆是郭力行遲到之故。唱片公司事前表示黃榕會赤裸上陣,但她只以低胸裙出現,她解釋:「未拍到,遲啲先拍。」

用手遮胸 放大圖片
黃榕與郭力行將會合作,更有親熱鏡頭。

黃榕與郭力行將會合作,更有親熱鏡頭。

黃榕說:「唔會露兩點,我會用手遮住個胸,但有親熱戲,詳細到時要睇導演點做。」黃榕謂很滿意自己身材,故不介意半裸。郭力行則說:「好緊張,我同佢好熟,但未試過一齊拍戲,我諗會尷尬,最性感呢次,都算新嘗試。」採訪:魯萍攝影:黃偉雄


黃榕的下巴明顯比前(小圖)尖了不少,惹來整容疑雲。

黃榕半裸想多人睇

歌手郭力行昨日為新歌拍MV,邀得黃榕擔任女主角。事先張揚會以赤裸上陣的黃榕未有遵守承諾,改以吊帶長裙以騷半球姿態見記者。郭力行則被工作人員踢爆遲到半小時,但他到場竟賴工作人員通知時間錯誤。黃榕表示將會赤裸上半身,特別噴黑身體,會用手遮兩點。她說:「我第一次咁性感演出,平時都有啲布遮吓,真係好緊張,不過到時未必清場,反而多啲人會冇咁尷尬。」

 

黃榕半裸肉搏郭力行

歌手郭力行昨日拍攝新歌MV,事先張揚會邀請性感女郎黃榕以赤裸上陣,吸引大班記者到場採訪,不過兩人姍姍來遲,郭力行更遲到半小時,而女主角黃榕可算雷聲大雨點小,只身穿吊帶長裙,黃榕說:「之後會赤裸上半身,身體會特別噴黑,兩點就會用手遮住。(激情動作?)未知,睇到時攝影師點樣安排,我都係第一次演出咁性感,平時都有啲布遮吓,真係好緊張,不過到時候未必會清場,反而多啲人會冇咁尷尬。」而郭力行被工作人員踢爆遲到後,他反斥是工作人員通傳錯誤:「同事Call Time有問題,我尋晚冇瞓過覺,因為自己出第三隻碟,心情好緊張。」
擔任郭力行MV女主角的黃榕,身穿低胸裝展示美好身材。


擔任郭力行MV女主角的黃榕,身穿低胸裝展示美好身材。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()