「女人心,海底針」。無綫掌舵人方逸華(六嬸)原本為了讓林峯七月底在紅館開演唱會,一度勒令港姐決賽讓出檔期,將節目移師邵氏舉行,但最近她卻改變主意;據了解,六嬸嫌邵氏片廠近垃圾堆填區,臭氣熏天失禮貴賓,於是改變初衷。為此,林峯個唱即使大賣,也因為紅館冇期,只可加開兩場,見財化水。

倒瀉籮蟹
林峯人氣持續上升,劇集《談情說案》俾人鬧抄襲,收視依然贏到開巷,今個月底舉行的兩場紅館演唱會火速爆滿,但亦只可以再加開兩場,冇價講!全因原本讓期給林峯的《香港小姐競選總決賽》,鐵定八月一日假紅館舉行。
換句話說,七月三十日當晚做完林峯演唱會後,將要通宵拆台改建港姐決賽舞台。據知,六嬸改變主意,搞到美術部倒瀉籮蟹,要重新設計舞台,成本預算要重新計過;連港姐彩排時間也被迫縮短。「其實我哋喺邵片嗰邊試搭咗個台俾六嬸睇效果,佢睇完之後嫌嗰邊唔夠grand;加上位置近住垃圾堆填區,附近又有地盤,沙塵滾滾,冇耐佢就下旨話港姐決賽搬返紅館搞。」無綫工作人員透露。

有前冇後
其實,早有高層對港姐決賽搬入邵氏片廠提出反對,港姐始終是無綫年度大騷,例有本地商界領袖及名流出席,要貴賓出入垃圾堆填區,點睇都失禮,加上仲要招待廣告客戶,邵氏片廠四野荒蕪,單是交通安排已經要傷腦筋。
六嬸朝令夕改,據知英皇對此也頗有微言,以林峯個唱的「去飛」速度,應該可以再加開場數,但因為要嘔番個期俾港姐,林峯個唱加場,亦只可硬性安排在二十七和二十八日兩場,多日都無!
「同無綫合作次次都要睇佢哋頭,啲數亦計到好盡,好似舊年林峯開兩場騷,就算爆晒英皇都賺得好微,今次話就話合辦,但乜都無綫話事,佢哋要攞番個期搞港姐,後面加唔到場,咪賺少啲囉。」知情人說。

諸多干涉
港姐決賽,六叔邵逸夫年年出席,不少城中富豪名人也是座上嘉賓,所以六嬸對港姐決賽特別上心,事無大小,甚至連舞台設計亦要經她同意,搞到天怒人怨。去年她亦曾對已搭建好的港姐舞台不滿,發火要求即時拆走部分大型組件,令整個設計改到翻天覆地,搞到負責舞台的設計師劈炮唔撈。

收到喇,老佛爺!(設計對白)
林峯個唱掀撲飛潮,可惜六嬸一聲令下想「搵多啲」都不可以,見財化水。

老娘下令,人人要聽!(設計對白)

六叔每年會由上屆港姐陪件,欣賞決賽演出。

鄰近垃圾堆填區的邵氏片廠,平日人丁疏,空置率極高,○八年設計師孖寶Dsquared 2 曾在此開P慶祝新店開幕。

去年港姐舞台設計曾令六嬸大動肝火,還要拆去主要組件,改設計由華麗變成簡潔。

今年十五位候選佳麗將在八月一日在紅館參加決賽。

每年港姐均會邀請本地政經商界領袖出席。

林峯宣布加開兩場演唱會,樂小姐和唱片公司高層吳雨開香檳慶祝。

方逸華嫌邵氏影城臭 迫林峰讓紅館給港姐決賽

“女人心,海底針”。TVB掌舵人方逸華(六嬸)原本爲了讓林峰7月底在紅館開演唱會,一度勒令港姐決賽讓出檔期,將節目移師至邵氏影城舉行,但最近她卻改變主意,原本讓期給林峰的港姐決賽,將鐵定于8月1日晚在紅館開鑼。

據了解,方逸華嫌邵氏片場接近垃圾堆填區,臭氣熏天失禮于嘉賓,于是改變初衷。爲此,林峰歌唱即使大賣,也因爲紅館沒有檔期,只可加開兩場,見財化水

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()